.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستور ویژه رئیس جمهور برای احیای کامل نساجی مازندران

مديراني كه با دستور رئيس جمهور مبني بر احياي صنعت نساجي مازندران مخالف هستند بايد با نيروهاي علاقمند به تحقق وعده دولت جايگزين شوند.
«عزت الله اكبري» رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با اظهار اين مطلب افزود: دستور رئيس جمهور براي احياي نساجي مازندران روشن است و بازخريد و بازنشستگي كارگران در اين دستور جايي ندارد.
وي احياي زغالسنگ البرز مركزي و بازسازي كارخانجات نساجي مازندران را مصوبات تاكيدي دولت دانست و افزود: دستور رئيس جمهور فرصت طلايي را براي احياي صنايع نساجي و زغالسنگ البرز مركزي ايجاد كرده است.
وي با اشاره به گذشت 2 سال از مصوبه اول دولت در خصوص احياي نساجي گفت: وزير صنايع و معادن با ركود فعاليت توليد كارخانجات نساجي به به بهانه انتقال آن مخالفت كرد.
اكبري بحث انتقال نساجي را با وجود بهره مندي اين صنايع از زمين 40 هكتاري انحرافي خواند و افزود: مديراني كه بر تعطيلي كارخانه ها و فروش زمين آن اصرار دارند، قصد به تاراج بردن سرمايه هاي مردم را دارند.
وي در خصوص اقدامات نهايي براي احياي نساجي مازندران گفت: در جلسه اي كه با حضور نمايندگان، مديران واحدهاي مختلف با وزير اقتصاد و دارايي برگزار شد، ضرورت نصب و راه اندازي واحدهاي ريسندگي و رنگريزي اين كارخانجات تا پايان امسال مورد موافقت قرار گرفت.
وي با تاكيد بر اين نكته كه دولت به دنبال اتخاذ و اجراي سياست هاي درست براي اشتغالزايي است افزود: مردم و اين دولت نبايد تاوان مديريت هاي غلط گذشته را بپردازند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.